sobota, 25 czerwca 2011

Wybory Miss Warmii i Mazur`90




O koronę Miss Warmii i Mazur`90 walczyło jedenaście kandydatek: Lidia Banach, Dorota Benbenkowska, Anna Kamińska, Anna Kilian, Iwona Kondracka, Aleksandra Kurnicka, Anna Matusewicz, Marzena Ostapiuk, Jolanta Taniewska, Małgorzata Wargan.
 Przygotowywały się one do występu pod okiem choreografa Piotra Galińskiego.

Tuż przed finałem pojawiły się kłopoty - zaczęli wycofywać się niektórzy sponsorzy m. in. kolorowego telewizora oraz magnetofonu. Dodatkowo ze względu na drastyczne podwyżki cen organizatorzy zmuszeni byli zrezygnować ze zwyczajowego koncertu w "Uranii". Ostatecznie finał miał miejsce 19 stycznia 1990 w sali bankietowej "Novotelu". Finalistki zaprezentowały się w strojach wieczorowych i kąpielowych.
Jury obradowało pod przewodnictwem Eleonory Protas, prowadzącej gabinet kosmetyczny "Eleonora".

Wyniki:
II Wicemiss - Małgorzata Wargan z Kętrzyna,

I Wicemiss - Anna Kamińska z Olsztyna, kończąca wychowanie plastyczne w Studium Nauczycielskim,
Miss Warmii i Mazur`90 oraz Miss Foto - Lidia Banach z Olsztyna.




Lidia Banach koronowana przez Wicemiss Warmii i Mazur`89 Beatę Jusis


Miss Warmii i Mazur`90 była studentką wychowania muzycznego w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Olsztynie i tancerką formacji "Miraż". W nagrodę za tytuł otrzymała trzydniową wycieczkę do Hamburga, zestaw kosmetyków firm "Pierre Robert" oraz "Ives Rocher". 

- Przygotowania do konkursu pochłonęły zapewne mnóstwo pieniędzy. Suknie, kosmetyki, fryzjer musiały sporo kosztować?

- Muszę przyznać, że nie poniosłam wielkich wydatków. Materiał na sukienkę cocktailową i tiul na balową miałam  w domu. Sama projektowałam sobie kreacje, a szyły je znajome krawcowe, w  tym jedną, wzorowaną na sukniach do tańca - koleżanka z formacji. Dokupiłam tylko czarne szpilki.  Nie chodziłam do fryzjera, nie korzystałam też z pomocy kosmetyczki. W "Mirażu" nauczyłam się robić różne rodzaje makijażu, układać włosy.

Na pytanie "Co przyniesie Pani ten rok?", odpowiedziała:
W tańcu chciałabym zdobyć kolejną "A" klasę, w szkole zaliczyć pomyślnie trzeci, dość ciężki, rok, w konkursie - by pozostały mi po nim miłe wspomnienia.  Nie musi to być miejsce w ścisłym finale".



Tak prezentowała się Lidia Banach na konkursie Miss Polski`90
  


Kolejna na podium -  I Wicemiss Warmii i Mazur`90 Anna Kamińska przeszła do konkurencji i została finalistką Miss Polonia`90. Na finale zdobyła tytuł Miss Foto`90


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz