sobota, 25 czerwca 2011

Wybory Miss Lubelszczyzny`93

oncert wyłaniający najpiękniejszą Lubliniankę miał miejsce 28 lutego w Chatce Żaka. Zgromadził liczną publiczność, a jej najaktywniejszą częścią były nastolatki, zajmujące miejsca stojące, a raczej... tańczące.

Na scenie zaprezentowały się bowiem grupy Vox i Budka Suflera. Oprócz nich wystąpili tancerze z teatru tańca w Czechowie, modelki prezentujące kolekcję mody Anny Jatczak oraz dziesięcioletnia taekwondoczka, która popisowo rozłożyła własnego tatę.
W jury znaleźli się m.in. posłanka SdRP Izabella Sierakowska i Dariusz Wójcik, wicemarszałek Sejmu z KPN.
Obok 9 kandydatek do tytułu Miss Lubelszczyzny`93, na scenie prezentowały się też kandydatki do tytułu regionalnej Miss Nastolatek. Tytuł ten zdobyła Agnieszka Przeworska.

Wyniki:

III Wicemiss Lubelszczyzny`93 -  Monika Żydek;
II Wicemiss Lubelszczyzny`93 - Magdalena Sekuła;
I Wicemiss Lubelszczyzny`93 - Magdalena Płatek;

Miss Lubelszczyzny`93 - Aneta Urbańska z Lublina, 19-letnia uczennica Technikum Mechanicznego, które potem ukończyła z wyróżnieniem.


Wszystkie cztery laureatki uzyskały prawo startu w kolejnych szczeblach eliminacyjnych, ale do finału przebiła się tylko Aneta Urbańska. Na lipcowym koncercie w Operze Bałtyckiej w Gdańsku została wybrana IV Wicemiss Polski`93. Nagrodą za tytuł był kożuszek. Przywiozła również do domu kreacje, w których występowała - kostium kąpielowy, komplet w łączkę

Czy warto było?
AU: - Oczywiście. Mimo wszystko to bardzo sympatyczna przygoda, nawet jeśli nie zdobywa się najwyższych tytułów. Nie widziałam jakiejś wielkiej rozpaczy u koleżanek, którym się nie powiodło. Niektóre z nich wiązały z konkursem jakieś nadzieje na przyszłość, im może było trudniej. Ja mam szkołę, myślę o studiach.

Co było najmilsze w tym wszystkim?
AU: - Kiedy wysiadałam z pociągu w Lublinie, rozpoznał mnie patrol ŻW. Sąsiadki z bloku gratulowały mi, nawet z balkonu z II piętra krzyczały, że wiedzą i  się cieszą. No i cały dom czekał na mnie z radością.















































1 komentarz:

  1. Mialem kiedys okazje poznac Anete. oj wiele, wiele lat temu. mysle, ze rok przed wyborami. Pamietam, jak sie zdziwilem widzac ja w telewizji w czasie wyborow Miss Polski. Pozniej kontakt sie urwal. Jesli bedzie to czytac to serdecznie ja pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń