środa, 22 czerwca 2011

Renata Fatla na konkursach międzynarodowych

Miss International - 31 sierpnia 1986r. w Nagasaki






































Mimo apetytu na sukces, po sukcesie polskiej reprezentantki rok wcześniej, Renacie nie udało się podbić serc jury i nie weszła do ścisłego finału TOP 15 konkursu.

Po powrocie powiedziała:

Było wspaniale, poznałam tylu interesujących ludzi, zobaczyłam tyle ciekawych miejsc - ogrody cesarskie, Nagasaki, Osakę, oszałamiającą wprost dzielnicę handlową w Tokio - że zapomniałam już, że miałam łzy w oczach, kiedy dowiedziałam się, iż nie dopisało mi szczęście w wyborach Miss International`86.

 
Miss World - 13 listopada 1986r. w Londynie



Stroje kąpielowe
Polka 2:48


Tak Renata Fatla relacjonowała na gorąco swoje wrażenia w rozmowie telefonicznej:

-Czuję się wspaniale. Od początku panuje tutaj sympatyczna, domowa atmosfera. Mieszkam z Miss Jugosławii. Polubiłyśmy się. Mamy za sobą 9-dniowy pobyt w Makao.

- Co tam robiłyście?
- Przez cały czas byłysmy bardzo zajęte i o zwiedzaniu nie mogło być mowy. Dopiero ostatniego dnia przez wyjazdem były dwie godziny czasu wolnego i mogłyśmy obejrzeć miasto. Codziennie wielogodzinne zajęcia ruchowe. Kręcono też film, który zostanie wyświetlony podczas finału w Londynie. Pokazywałyśmy się w kostiumach kąpielowych, w scenerii basenu hotelowego. Prezentowałyśmy na tle zabytkowych budowli nasze stroje narodowe. Cieszyłam się, że mój strój wzbudził duże zainteresowanie.

- To w ramach zajęć konkursowych. A co poza tym?


- Odwiedzałyśmy różne placówki społeczne, m. in. szpital dla dzieci ułomnych. Zostawiłyśmy im różne pamiątki. Ja podarowałam namalowany przez siebie pejzaż.
Dla mieszkańców Makao zorganizowano specjalny koncert. Wystąpiłyśmy w nim w strojach wieczorowych.  Ja w białej sukni firmy QUEEN OF SABA. Byłam długo i gorąco oklaskiwana. Również mój strój narodowy zyskał tam ogromny aplauz. (...) Może to nieskromne, ale wielokrotnie słyszałam, że jestem jedną z najlepiej ubranych dziewcząt. (...) Najpiękniejsza moim zdaniem jest Miss Danii. Chciałabym żeby wygrała.


Również w konkursie Miss World Renacie nie dopisało szczęście i nie zasiliła TOP15.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz